El Registre General de la URV és una unitat administrativa de caràcter general que depèn de la Secretaria General. Aquesta coordina als registres auxiliars de la URV.
Té com a finalitat facilitar l’exercici dels drets i interessos de la ciutadania i contribuir a la millora de l’ordre i l’eficàcia en la tramitació dels assumptes i en l’activitat administrativa general de la URV.
El seu objectiu és aconseguir un sistema de control i garantia interna i externa dels documents que es presenten a la URV i dels documents oficials de la mateixa URV que s’envien a altres institucions o bé a particulars.
AVÍS:
- els membres de la comunitat universitària (estudiants, personal d'administració i serveis i personal docent i investigador) heu d'utilitzar els mitjans electrònics que la URV posa a la vostra disposició per presentar escrits o sol·licituds a la URV, excepte els indicats a continuació
- en el cas dels Tràmits administratius dels estudiants URV heu d'utilitzar l'accés per Tràmits en línia de la intranet de la URV
1. Registre electrònic de la URV. Així com la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1 de la llei abans esmentada.
2. Registres presencials de la URV. Veure ubicació i horaris més avall
3. A les oficines de Correos de l'Estat Espanyol en la forma que s'estableixi reglamentàriament.
En el cas d’enviament per correu administratiu, la presentació de la documentació a l’oficina de Correos de l'Estat Espanyol s’ha de fer d’acord amb el que disposa l’article 31 del Reial decret 1829/1999, de 3 de desembre, en un sobre obert, per tal que la sol·licitud, l’escrit o la comunicació adreçat a la Universitat Rovira i Virgili sigui datat i segellat per l’oficina de Correos. Si la sol·licitud no està datada i segellada de la forma adient s’entendrà com a data vàlida de presentació la d’entrada al registre de la Universitat Rovira i Virgili.
4. A les representacions diplomàtiques o les oficines consulars de l’Estat espanyol a l’estranger.
5. A les oficines d’assistència en matèria de registres.
6.En qualsevol altre que estebleixin les disposicions vigents.
On? en els punts de registre de la URV de manera presencial
De quina documentació? dels documents expedits per:
- la URV
- altres administracions públiques sempre i quan sigui per adjuntar a una sol·licitud que es presenta al registre de la URV
Què cal portar? original i fotocòpia de la documentació a compulsar
Us demanem que les sol·licituds, els escrits o les comunicacions presentades a un punt de registre de la URV, si tenen més d'una pàgina, no els lliureu grapats per tal d'agilitzar el tràmit de registre, que incorpora el document escanejat.
Presentació de documentació presencial:
- Seu Baix Penedès (Coma-ruga): de dilluns a dijous d'11 a 13 hores, demanant cita prèvia*.
- Campus Bellisens (Reus): de dilluns a dijous d'11 a 13 hores, demanant cita prèvia*.
- Campus Vila-seca: de dilluns a dijous d'11 a 13 hores.
- Campus Catalunya: de dilluns a divendres d'11 a 13 hores, demanant cita prèvia*. Temporalment es donarà servei des de l'Oficina Logística de Campus (planta 1, edifici A2)
- Campus Sescelades: de dilluns a divendres d'11 a 13 hores.
- Campus Terres de l'Ebre: de dilluns a divendres de 9:30 a 13 hores.
- Centre Internacional: dilluns i dimecres de 9 a 13 hores, demanant cita prèvia*.
- Facultat de Medicina i Ciències de la Salut: dilluns i dimecres, d’11 a 13 hores.
- Seu Vilafranca del Penedès: de dilluns a divendres d’11 a 13:30 hores.
*S'ha de demanar una cita prèvia per a cada tràmit.
Tots els registres auxiliars romandran tancats:
- Els festius de caràcter estatal i autonòmic i les festes locals de la ciutat segons la ubicació del registre auxiliar: veure dies festius en aquest enllaç
- Del 3 al 10 d'abril de 2023, ambdós inclosos
- El mes d’agost de 2023
- L’1 de setembre de 2023
- Del 27 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024, ambdós inclosos
registre.general(ELIMINAR)@urv.cat
"AVÍS IMPORTANT: AQUESTA ADREÇA ELECTRÒNICA NOMÉS ÉS PER A CONSULTES O INCIDÈNCIES SOBRE EL REGISTRE DE DOCUMENTS. PER QUALSEVOL CONSULTA ACADÈMICA US HEU D'ADREÇAR A LA SECRETARIA DE GESTIÓ ACADÈMICA DE LA FACULTAT O ESCOLA ADIENT DE LA URV."