El Registre de la URV és competència del Registre General de la URV.
El Registre General és una unitat administrativa de caràcter general integrada en la Subunitat de Gestió de Convenis i Registre que depèn de la Secretaria General. El Registre General assumeix les funcions de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR) establertes per la Llei 39/2015 i coordina als registres auxiliars.
Les persones poden presentar escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a la URV mitjançant dos canals d'accés:
Segons l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, permet la presentació de la documentació en els llocs següents:
Raquel Bea López
Judith Basterra Franco
registre.general(ELIMINAR)@urv.cat
"AVÍS IMPORTANT aquesta adreça electrònica només és per a consultes o incidències sobre el registre de documents”.
Per qualsevol consulta acadèmica us heu d'adreçar a la secretaria de gestió acadèmica de la facultat o escola adient de la URV.