Article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
Dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques
1. Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen amb les administracions públiques per exercir els seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no, llevat que estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques. El mitjà escollit per la persona per comunicar-se amb les administracions públiques pot ser modificat per aquella en qualsevol moment.
2. En tot cas, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
e) Els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic, tal com determini reglamentàriament cada Administració.
3. Reglamentàriament, les administracions poden establir l'obligació de relacionar-se amb elles a través de mitjans electrònics per a determinats procediments i per a certs col·lectius de persones físiques que per raó de la seva capacitat econòmica, tècnica, dedicació professional o altres motius quedi acreditat que tenen accés i disponibilitat dels mitjans electrònics necessaris.
4. Els membres de la comunitat universitària (estudiants, personal d'administració i serveis i personal docent i investigador) heu d'utilitzar els mitjans electrònics que la URV posa a la vostra disposició per presentar escrits o sol·licituds a la URV, excepte els indicats a continuació
5. En el cas dels Tràmits administratius dels estudiants URV heu d'utilitzar l'accés per Tràmits en línia de la intranet de la URV
6. Els proveïdors o altres preceptors de fons públics per obtenir informació sobre els pagaments que hagin de percebre de la URV; per a la resta de tràmits, els proveïdors que hagin de presentar factura electrònica
7. Els empresaris individuals o autònoms en el marc de les actuacions que duguin a terme en la seva condició d'empreari individual o autònom
8. Les persones que es presenten a processos selectius convocats per la URV