Registre electrònic de la URV:
El registre electrònic de la URV és una aplicació integrada l'eina de Registre Electrònic General de la URV que permet registrar sol·licituds, escrits o comunicacions i si escau documentació adjunta de forma electrònica, és a dir, des de la seu electrònica de la URV a través d'Internet. Per accedir a l'aplicació cal que us autentiqueu mitjançant un dels sistemes d'autenticació permès.
El mitjà de presentació de cada tràmit adreçat a la URV vindrà indicat segons el procediment establert.
Instància genèrica
Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a la URV quan no existeixi un tràmit específic electrònic de la URV que s’adapti a la vostra necessitat.
Queixes, suggeriments i propostes
Aquest tràmit específic permet formular queixes, suggeriments i propostes d’actuació al funcionament d’algun servei o procediment de la URV
Sol·licitud d’accés a la informació pública
Aquest tràmit específic permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda
Un cop registrada la sol·licitud, escrit o comunicació, el registre electrònic de la URV emetrà de forma automàtica un rebut acreditatiu de la seva presentació, en el qual figurarà el número de registre d'entrada i la data i hora del mateix i la relació de documents adjunts. En cas que no rebeu aquest rebut, suposa que no s'hagi produït la recepció de l'escrit i, per tant, cal que ho intenteu de nou o utilitzeu altres vies legals segons llei 39/2015.
En cas de presentació de documents que continguin virus informàtics, programes espies o, en general, qualsevol tipus de codi maliciós, es considerarà sense cap més tràmit que aquests no han estat presentats i se suspendrà automàticament qualsevol operació que requereixi el seu procés o utilització. En aquest cas, es remetrà a la persona interessada un correu electrònic informant-lo del fet.
En cas de presentació al registre electrònic com a representant de l’interessat cal adjuntar el DNI de l’interessat i el document d’autorització de la representació
Cal un servei d'identificació digital reconegut: idCAT Mòbil, certificat digital o Cl@ve
El registre electrònic de la URV admet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions tots els dies de l'any durant les vint-i-quatre hores. Quan per raons tècniques, el registre electrònic de la URV no es trobi operatiu, s'anunciarà als usuaris tal circumstància mentre duri aquesta situació.
El registre electrònic de la URV es regeix per la data i l'hora oficial de la seu electrònica de la URV.
A l'efecte del còmput de terminis, la presentació en un dia inhàbil s'entendrà realitzada en la primera hora del primer dia hàbil següent, tret que una norma permeti expressament la recepció en dia inhàbil.
El servei de registre electrònic de la URV només se suspèn per causes tècniques i durant el temps imprescindible. En aquest cas, la presentació d'escrits ha de fer-se en un altre moment o utilitzant altres mitjans admesos segons llei 39/2015. En cap cas la URV es fa responsable de les conseqüències derivades de la interrupció del registre electrònic per causes tècniques.
Per a qualsevol dubte sobre el funcionament del registre electrònic de la URV, podeu posar-vos en contacte amb:
Registre General
Telèfon: 977 55 80 40
Correu electrònic: registre.general(ELIMINAR)@urv.cat